خرید دستگاه تعمیر(شارژ) کمک فنر

دستگاه تعمیر کمک فنر در تعمیر چه نوع خرابی از این قطعه مورد استفاده قرار می گیرد؟

همانطور که می دانید یکی از علل اصلی خرابی کمک فنر نشت گاز و روغن به بیرون از محفظه سیال(سیلندر) است. روغن و گاز موجود در کمک فنر علت اصلی به وجود آمدن نیروی مقاوم در برابر بالا و پایین رفتن سریع میله آن است. در صورت کاهش و یا عدم وجود هریک با جا به جا شدن سریع میله، کمک فنر قادر به انجام وظیفه خود به درستی نیست.

با خرید دستگاه تعمیر کمک فنر امکان وارد کردن روغن و گاز به محفظه سیال را دارید. با استفاده از کارتریج این دستگاه، روغن و گاز بدون نیاز به ایجاد سوراخ روی کمک فنر، وارد محفظه مخصوص می شود.

خرید دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان

دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان

با توجه به این که دستگاه سبک و قابل حمل، بدون نیاز به برق و به صورت دستی می باشد، کار کردن با آن راحت و بدون خطر است.

این دستگاه دارای دقت بالا و قابلیت شارژ انواع کمک فنر های خودروهای داخلی و خارجی را دارا می باشد.

با خرید دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان، کارتریج گاز استاندارد به همراه دستگاه به شما تحویل می شود. این کارتریج این امکان را فراهم می کند تا کمک فنرها در اندازه های مختلف را شارژ کنید. در صورت به اتمام رسیدن کارتریج همراه دستگاه و در دسترس نبودن آن می توانید از کپسول گاز ایستاده استفاده کنید.

یک فشار سنج برای نظارت بر سطح فشار روغن و گاز وارد شده به سیستم هیدرولیک و هیدرواستاتیک کمک فنر وجود دارد. این فشارسنج شما را یاری می کند تا میزان روغن و گاز مورد نیاز ورودی را تشخیص دهید.

در خرید دستگاه تعمیر کمک فنر به آلیاژ مورد استفاده در قطعات دقت کنید. زیرا آنچه باعث عملکرد صحیح و عمر طولانی دستگاه می شود آلیاژ قطعات می باشد. تا با یک بار خرید بتوانید مدت طولانی از آن استفاده کنید.

آلیاژ مورد استفاده در دستگاه کاویان از نوع کروم سخت، ضد زنگ و برای جلوگیری از اکسایش آبکاری شده است.

خرید-دستگاه-تعمیر-کمک-فنر

با خرید دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان چه مدت می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید؟

دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان دارای 2 سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان چقدر است؟

این دستگاه علی رغم داشتن قابلیت های بیشتر نسبت به نمونه های خارجی، قیمتی حدود یک سوم آن ها دارد. باتوجه به نوسانات بازار داخلی می توانید آخرین قیمت ها را از کارشناسان ما دریافت کنید.

حرف آخر

با استفاده از دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان می توانید قدرت سیستم هیدرولیک کمک فنر را  مطابق با آنچه برای اولین بار از کارخانه تحویل می ­گیرید بازسازی و از آن تا مدت ها استفاده کنید.

برای خرید دستگاه تعمیر کمک فنر کاویان و یا کسب اطلاعت بیشتر با ما تماس بگیرید.

همچنین می توانید پس از ثبت سفارش منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.