لوازم تعمیر کمک فنر کاویان

ابزار تعمیر کمک فنر کاویان برای انتقال گاز و روغن به داخل کمک هایی که گاز و یا روغن خالی کرده اند استفاده می شود.

ابزار تعمیر کمک فنر کاویان

ویژگی: توانایی شارژ گاز و روغن کمک فنر

جنس بدنه اصلی: کروم سخت

جنس سایر قطعات: روکش گالوانیزه

وزن خالص: 700 گرم

سایز کمک فنر قابل تعمیر: قابل ارائه برای تعمیر 7 و یا 10 سایز کمک فنر (سایزهای مختلف انواع کمک های تولیدی)

منبع تغذیه: بدون تغذیه خارجی و بدون نیاز به باطری

اقلام همراه:کارتیج گاز، دفترچه راهنما

سایر توضیحات: 2 سال خدمات پس از فروش

معرفی

کمک فنر موتورسیکلت ها و خودروهای مختلف دارای سایزهای متفاوتی می باشند. برای اینکه یک ابزار تعمیر کمک فنر قابلیت تعمیر انواع مختلف کمک را داشته باشد لازم است قابلیت تغییر اندازه متناسب با سایز کمک فنر را دارا باشد. ابزار تعمیر کمک فنر کاویان قابل تغییر اندازه برای تعمیر هفت سایز کمک فنر(کمک های متداول خودروهای خارجی و داخلی موجود در بازار) ارائه می گردد. البته بنابر درخواست مشتری امکان ارائه این ابزار برای تعمیر ده سایز کمک فنر نیز وجود دارد.

پایه دیواری و سنسور تست شارژ کمک فنر

لوازم تعمیر کمک فنر کاویان-پایه دیواری و سنسور تست شارژ

ویژگی: آزمون صحت شارژ گاز کمک فنر

جنس بدنه اصلی: PVC

وزن خالص:100

منبع تغذیه: باطری

اقلام همراه:باطری، تبدیل برای کمک های کوچک

سایر توضیحات: 2 سال خدمات پس از فروش

معرفی

این دستگاه به عنوان یک لوازم جانبی برای ابزار فوق محسوب می شود. با کمک آن می توانید از اینکه کمک فنر به خوبی تعمیر شده است اطمینان حاصل کنید.

پایه دستگاه به دیوار پیچ شده و کمک فنر روی آن برای انجام مراحل شارژ سیالات ثابت می ماند. همچنین سنسور با دقت یک به هزار به شما کمک می کند با اندازه گیری نیروی وارد شده توسط کمک فنری که در حال شارژ آن هستید، مقدار گاز ورودی مورد نیاز را تشخیص دهید. البته شما با استفاد از فشار سنج روی ابزار شارژ کمک فنر کاویان می توانید PSI را اندازه گیری و میزان گاز لازم را به کمک فنر تزریق کنید و با این دستگاه  از اینکه کمک فنر به خوبی شارژ گاز شده است اطمینان حاصل کنید.

با توجه به بالا رفتن قیمت قطعات جانبی خودرو، تعمیر آن ها نسبت به تعویض، صرفه اقتصادی بالاتری دارد. کمک فنر از جمله قطعات اصلی در سیستم تعلیق خودرو است که مخصوصاً تعویض چندتایی آن ها با هم دارای هزینه بالایی می باشد. عدم کارکرد صحیح این قطعه می تواند به فنرها،دیفرانسیل، جعبه فرمان و… آسیب برساند.

کمک فنر موتورسیکلت ها و خودروهای مختلف دارای سایزهای متفاوتی می باشند. برای اینکه یک ابزار تعمیر کمک فنر قابلیت تعمیر انواع مختلف کمک را داشته باشد لازم است قابلیت تغییر اندازه متناسب با سایز کمک فنر را دارا باشد. ابزار تعمیر کمک فنر کاویان معمولاً قابل تغییر اندازه برای تعمیر هفت سایز کمک فنر(کمک های متداول خودروهای خارجی و داخلی موجود در بازار) ارائه می گردد. البته بنابر درخواست مشتری امکان ارائه این ابزار برای تعمیر ده سایز کمک فنر نیز وجود دارد.

این ابزار تولید داخل کشور است. البته دارای کیفیتی به مراتب بالاتر و قیمتی بسیار کمتر می باشد.

آموزش استفاده از لوازم تعمیر کمک فنر کاویان بر عهده کارشناسان ما می باشد، که بنابر انتخاب شما توسط نمایندگان ما درشهرهای دارای نمایندگی و یا در شرکت کاویان ارائه خواهد شد.

برای ثبت سفارش و یا اطلاع از قیمت لوازم تعمیر کمک فنر کاویان با ما تماس بگیرید.

همچنین می توانید پس از ثبت سفارش منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید